Veckan :D

Försovde mig lite idag :( Vaknade klockan 10 och skulle egentligen vara på skolan klockan 9 men det sket sig ju skulle man lätt kunna säga :P Så när jag komme till skolan så vare bara att sätta igång med uppgifterna :D
Sen vart det stan med min grupp och göra nå fältarbete.
Fick även reda av min sambo att vi ska fara och äta påskmiddag hos hans mamma :D Känns skönt :D slippa laga mat och träffa svetsarn ;) Hehe :D
På fredag blir det eventuellt att käka middag hos mamma *hoppas hoppas* :D Och på lördag som jag sa tidigare då blire till att festa med Amanda och Kärleken :D :D :D Hur peppad som helst :D
LÄNGTAR!

Får se om min man jobbar ikväll så ska jag försöka fara till Marina och umgås lite på tu man hand :D
Haaane !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0