Vindeln

Var till vindeln idag :D Faaaaaan vad kul det var att träffa Jenny, Ted, Elvira och lilla Frostey :D

När jag först komme till Vindeln så for jag till mami och tog en rök :)
Kollade lite med vaccination till utlandet osv.
När jag sedan skulle till Jenny så hittade jag oupptäckta enkelriktade vägar som jag aldrig hade sett förut :O
Enligt Frostey och Jenny så har dom funnits där hela tiden men jag står hårt fast vid att dom inte har gjort det :)
Fick en telefon av Jenny :) Lägger upp bild på den :D
När vi hade varit hos henne ett tag så for vi vidare till pappa och drack kaffe där och snackade lite skit :)
Och sedan hem till Jenny igen för några våfflor ;D Dagen kunde inte bli bättre och dessutom tillagade av mäster kocken Ted ;)

Kom hem till min älskling i Umeå igen runt klockan 19 och ännu mer mat ;D Nu ska jag se på tv och en en gång hjälpa älsklingen med körtiderna :D
Tack för en underbar dag Gummzz :D
Hare! Gull telefonen AB :) Finns typ inga som helst funktioner men den är så liten och söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0