tjenare

Sorry att jag inte har uppdaterat någonting idag men har knappt varit hemma :P

Vaknade runt 10 hoppade in i duschen och for sedan och hämtade upp syster aarrekangas med fler :P
Drog ner på stan för att fia :D Mycket gott måste jag ju säga :) Och riktigt trevligt sällskap :D
for till mamma för att hämta mitt nya simkort så nu har jag mitt vanliga lilla nummer :D :D :D Skit nöjd över det :D Och nu är man hemma med sin darling, låg iochförsig och sov med honom från 17-20 :P Tusan vad skönt det var :D Så nu ska han fika och sen ska vi skriva hans körtider ;D
Imorgon är han ledig :D Fan vad skönt :D Vakna upp i hans armar, det finns nog inge bättre :)

På torsdag så blire kanske vindeln, saknar min gumma såååå himla mycket :D
Aja, nu ska jag hjälpa honom att leta några grejor :D
 Vill träffa familjen nu nu nu :D

Kommentarer
Postat av: Cicci

hmm de kommer upp när jag orkar leta reda på sladden till kameran :)

2010-01-06 @ 15:08:08
URL: http://ciccimodel.blogg.se/
Postat av: Jenny

2010-01-07 @ 02:27:09
URL: http://jennzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0