Tillbaka :)

Det vart inge stan idag, efter att ha varit uppe från klockan 5 imorse så känner jag mig jätte konstig i kroppen och skakar, har nog ätit för lite idag men det kändes bäst att fara hem. Så nu ligger jag i soffan och funderar faktiskt starkt på att ta mig en liten vila :)

Vi har gjort om i våran garderob till det bättre. Förut hade jag en och en halv hylla och jag och älsklingen delade klädståg, det är som en walk throught closeth kanske jag ska ta och säga oxå :P Nu har jag fått egen sko hylla, egen kläd stång och lite hyllor :D han detsamma :) Riktigt roligt, målat om fast det vart vitt :)
Här är en bild på den :)
 
Jag älskar den!! :D
Hare! :)


Kommentarer
Postat av: Cicci

tack babe ;)

lycka till i tävlingen :)

2010-01-19 @ 14:28:23
URL: http://ciccimodel.blogg.se/
Postat av: Cicci

jag skaaaaa lägga ut bilderna ;)

2010-01-19 @ 14:28:58
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0