Onsdag natt...

Nu är det natt och borde  egentligen gå och sova, men jag var inte så sugen... Jag ska åka traktor med min sambo. Han är och jobbar. En av anledningarna till att jag inte är hemma så mycket och inte skriver här i bloggen heller är för att jag sitter mesta dels med han i traktorn när han jobbar kväll/natt... Nätterna kan då bli väldigt långa och vi kan komma hem klockan 4-5 på natten om det vill säga illa. Förra vintern satt jag med honom näst intill varje plogsväng och sandnings sväng som han gjorde. Jag var så nykär och ville bara vara med honom hela tiden. Så jag bestämde mig för att sitta med honom på nätterna och vända för hans skull på dygnet så det vart helt fel. Många kan verkligen tycka att jag är knäpp men vaddå? Vad gör man inte för kärleken, eller jaaa... Iallfall jag.

Så nu ska jag en en gång fara och åka traktor med honom, blir nog till att sova där oxå :) ;)
Aja, ha en fortsatt bra natt allihopa :D Sov så gott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0