nytt simkort

Yeeey ;D Får ett nytt simkort på typ onsadg med mitt gamla nummer :D RIKTIGT nöjd :D
Ska försöka fixa tillbaka min kamera av nettan på måndag oxå :D Onödigt att den ligger  där och skräpar :) Ni måste ju få se  bilderna från nyår :D

Har varit hos mormor i lycksele hela dagen annars, hon börjar bli lite lätt förvirrad den stackars tanten :/ Åldern börja väl ta ut sin rätt antar jag ;) Men det måste den ju få göra antar jag :)
Skönt att vara med mamma och familjen, men saknade min älskling såååååå mycket :/ Kändes inge kul att åka dit idag med tanke på att jag inte skulle få vara med honom men måste ju samtidigt träffa familjen oxå :)

Saknar mina babes jätte jätte mycket, jennzz var i stan ikväll och inte hann jag träffa henne heller :( Bläääää saknar dig så himla mycket darling :)

Aja, jag antar väl att jag ska lägga mig i sängen med min stora kärlek :)
Hare så bra och god fortsättning på er :D  Saknar flummet och piercingarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0