Nyår bilder

Jag lovaade er några bilder från nyår, så här kommer dom, men jag fick aldrig någon bild på hur jag såg ut så ska ta och klä på mig och visa, tycker jag vart Riktigt snygg iallfall men vet inte vad ni tycker :P



Inge bilder på jag och fredrik tyvärr :( Dom har min baby Jeanette :( Ska sno dom sen :D
Köpte ju nya skor oxå, är vääääldigt nöjd :D
 Jag gillar :D Dom är jätte sköna oxå :D

Dagens göra lista är:
* Fara och köpa en till klädstång och nå grejer.
* Kolla om jag hittar någon bikini *Lycka till ;) *
* Fredrik ska klippa sig.
* Fara upp till sjuka Charlie och ge honom lite medicin :)
* Städa om jag hinner.
* Förhoppningsvis hinner jag ner på stan en sväng oxå :)

Vad ska ni göra idag? Kram

Kommentarer
Postat av: Marran

Vilken snygg klänning du hade på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0