Måndag.

Ja en helg har gått och nu sitter man här på en måndags kväll som denna...
Min sambo for precis och jobbade igen :( Somnade typ 5 i natt för att han for på jobbet :( Jag kan inte riktigt somna när han inte är hemma, jag har jätte jätte svårt för det..
Upp idag klockan halv 11 och for på en arbetsintervju, jag ska nu mera bli en drygis som springer på stan och värvar folk till någon typ organisation ;) Så passa er :D Tog en fika med vanessa på stan och slöade runt lite och åkte senare för att väcka min man runt klockan halv 5 typ :)
Åkte till mor ikväll runt 21 och har varit där tills nu ungefär, men nu är det sängen som väntar :)
Får väl se om jag kan somna eller inte :P Sambon är ju som sagt inte hemma...
Saknar dig älsklingen min! Du är verkligen bäst! :D

Kommentarer
Postat av: Cicci

kul att du är med :)

2010-01-26 @ 00:00:01
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0