Måndag imorgon :)

Jag tror att jag ska försöka hitta en bikini imorgon på stan men jag tror att det kan bli riktigt tungt...
Beställde en bikini och lite underkläder men måste skicka tillbaka bikinin :( Den var jätte snygg.
ser ut så här  och trosorna i samma men måste som sagt skicka tillbaka den :( :( Synd synd :(
En annan som jag hittade http://swim.timarco.se/Product13e38aa2-3fe3-4c77-add8-181b48a72a22.aspx
http://swim.timarco.se/Product105ec044-0a6b-4d7a-93fc-536afce18aaf.aspx Denna vart jag oxå RIKTIGT kär i men den var lite dyr tyvärr :( Får se om jag köper den idag ändå :)
Älsklingen hade köpt underkläder åt mig fast jag visste inte om det, fick dom idag :D
Jag stod i duschen och han hade lagt dom på toa stolen när jag var klar utan att jag hade märkt det :) Men dom ska jag inte lägga upp så ni får fundera på vad det är för nåt ;)
Annars äre bara bra, ska tvätta klart och sedan sova :D Hur är det för er? :)
Hare! Kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, nice. bikinin var skit snygg :).

Var det barnförbjudna underkläder ;).

hehe

2010-01-19 @ 00:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0