Kära läsare :P

Idag äre faktiskt en bra dag :) Är med min älskling och jag ska hjälpa honom att skriva tiderna :)
Kul kul :P
Städning blire oxå :D imorgon då ska jag nog dra ner på stan tror jag ;)
Kanske arbetsförmedlningen :) :P Jag har ju tyvärr inte så mycket att göra om dagarna och vill ha ett jobb nu nu nu :D

Jag har ju förresten glömt att berätta om nyår :) Jag hade verkligen skit roligt, det vart jag, Nettan, älsklingen och svetsarn :)
Tre rätters, som förrätt var det en typ skagenrörs macka( Himelskt gott! ) varmrätt var det en biff, hemmagjord potatisgratänk och rödvins sås och dessert var det en kladdig kladdkaka :) Världens godaste mat för endast 300 kronor på olearys :) Vitt vin till förrätt och sedan öl resten av kvällen till klockan 00.00.
Då hade min älskade sambo beställt champagne :) RIKTIGT GOD Var den oxå :)
Letade efter efterfest sen men det vart inte så, så vi for hem istället och där försvann min telefon och kvällen var så gott som slut :) Hade lika roligt utan dom som inte följde med kan jag ju säga :)
Aja, ska kika facebook lite nu :D Hare så bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0