Jag har funderat...

När vet man egentligen att en person är ens vän? Ens riktiga vän?
Alla säger hela tiden, ja då vet man vilka ens riktiga vänner är när dom har svikit eller dylikt men sedan kan det gå några dagar/veckor och dom är kompisar igen :S Märkligt...
Jag är en sån som person att jag om någon sviker eller gör nåt jag inte tycker om så blir jag arg, RIKTIGT arg men jag förlåter alltid, jämt varje gång.... Jag har 3 stycken bästa vänner som har varit med mig nästan hela livet och dom är det bästa jag har, även fastän jag är borta jätte länge, kanske inte hör av mig vilket jag själv får dåligt samvete över eller mår dåligt över för att jag känner att jag inte har tid, så finns dom ALLTID där när jag vill vara med dom. Känns tyvärr mycket som att allt ska vara på mina villkor men så är det verkligen inte, jag har bara inte så mycket tid över som jag skulle vilja ha :(
Jag kan säga att jag tycker om er såååå otroligt mycket Jenny, Marina och Jeanette! Hade det inte varit för er så så vet jag inte vad jag hade gjort! Kram på er tjejer!!! :D


Fin tjejerna :D


Kommentarer
Postat av: Madde

det finns fler som väntar på dig :)

2010-01-12 @ 15:21:26
Postat av: Jeanette

Finns alltid här för dig gumman :).

Älskar dig ^^

2010-01-12 @ 21:13:35
Postat av: jenny

Fast man ha varit ovänner inte pratat med varann på ett halv år. Men man behöver dig i sitt liv. :) Du är helt underbar. man kan inte vara arg på dig jämt o ständigt går icke. Och ja har inte heller varit duktig o hålla kontakt. men man har inte så mkt till tid ibland. men sånt är livet. Älskar du såå mkt <3

2010-01-12 @ 22:53:34
URL: http://jennzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar till alla. Fan vad ni är söta :) :] Glad att jag har er :)

2010-01-13 @ 12:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0