Hemma igen

Var på  arbetsförmedlingen idag och det var nog det tråkigaste jag har varit med om :O
Höll typ på att somna hela hela tiden men det gjorde jag inte som tur var :) det var någon föreläsning angående hur man ska skriva ett cv typ :P Kul kul :) :P eller inte....

Har varit med Jeanette största delen av dagen tills hon skulle hämta Charlie på dagis :( Då lämnade hon mig :(
Träffade upp Söt Cicci och stal lite kläder av henne ;) Nice, sjukt snygga måste jag ju säga :] VÄLDIGT nöjd över det :)

Så nu sitter jag hemma och ska väl egentligen städa :P Men jag vet inte jah :P
Eller jo! Nu måste jag tusan göra det! Hare på er! Kram

Lite bilder på kläderna kommer här :)


Riktigt nöjd är jag över dom :]
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: marina

min rutiga tröja såg inte riktigt ut så där :P

2010-01-22 @ 13:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0