Helgen...

wiiiie våran fina garderob är klar och jag har fått en helt egen klädstång att hänga upp diverse saker på :)
Gud vad glad jag är över det :D

Igår vart det bara jobb :( Kom hem klockan kvart i 4 i natt och somnade typ halv 5.
Vaknade klockan halv 4 idag :P Så nu har kärleken ätit och jag ska fara och hämta ett paket :D
Jag har beställt bikini från ellos :D Skit snygg verkligen :D Kan lägga upp en bild på den sen :D
Jag ska ju nämligen fara till gran canaria i februari, fick resan av mi älskade i julklapp, Bästa presenten ever kan jag lova :D Vart huuuuuuur glad som helst :)

Så nu ska jag fortsätta göra mig i ordning för en resa med bilen ;)
Ber oxå om ursäkt att jag inte har uppdaterat nåt, det har varit mycket med garderob, älsklingen och jobb :P
Men ska bli bättre :D I promise :D
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0