Hej igen!

Jag ber om ursäkt att jag inte har uppdaterat men har tyvärr inte haft tid i helgen :(
Kan berätta lite om helgen iallfall :)
Fredags var jag och älsk hemma först på kvällen sedan for vi till mamma och spelade lite sällskaps spel och drack öl, riktigt trevligt :)

Lördag vaknade jag och älsk väldigt sent men vi fick börja dagen med att försöka hitta en kamrem och några kompisar som skulle fara hem till sundsvall. Det misslyckades så dom fick vänta tills på söndag. Vi for och bogserade in dom till stan från vännäs runt 6 och var hemma klockan 9 ungefär. For och jobbade och det var riktigt mycket folk. Vi hade fullt! ;D 718 pers på krogen krogen! ;D

Vaknade på söndagen utan min kärlek för att han hade farit och hjälpt sundsvalls borna med bilen :( Aja, han kom hem runt 14 och sparkade upp mig och vi for till K-Rauta :) Kul kul :)

Nu ser det ut som ett riktigt bomb nedslag här kan jag lova! Vi håller på att fixa garderoben, kul kul :D
Och nu ska jag gå upp till jasmine och johannes :D Dricka kaffe fara ner på stan och göra ärenden och dricka lite mer kaffe, sedan äre syn undersökning som gäller :D Kul kul :D Skaffa nya glas ögon är inte billigt har jag märkt :O Aja hare bra allahopa! :D
Nu kommer jag :D Nu kommer jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul :D

2010-01-11 @ 12:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0