Bröllopsfest

Jag och kärleken var på bröllops fest igår :)
Kvällen började med en liten mindre middag på olles med hammarns gänget :) trevligt och kul...
For sedan vidare till Holmsund där festen var och käkade en mindre tallrik med sallad :)
Drack och var glada, och for till Stan runt halv 11 på kvällen :)
drog på olles och träffade Nettan och Madde :D Vart väldigt förvånad över att se dom där måste jag säga! :D Men väldigt roligt :D Drog vidare till coverclub typ halv 1 :D  :) Det var skit kul :D
Statoil korv sen :D Najs jag giillar :D
Nu blire en dusch och sedan typ mat :D Hare!

Kommentarer
Postat av: Jenny

statiol korv. Nej Nej

det heter juh Harry korv juh :D



roligt o höra att ni hade roligt



Föresten min klänning har kommit nu yeeppie

2010-01-31 @ 20:23:38
URL: http://jennzz.blogg.se/
Postat av: madde

kul att se dig me :)

2010-01-31 @ 22:05:35
URL: http://myranii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0