Början på det nya året :(

Det skulle man lätt kunna säga, det började itne så bra... Vi fick åka med en snubbe hem igår och tro inte på fan att jag glömde telefonen i hans bil???
HORA måste jag jusäga... så nu måste jag gå till statoil och köpa ett nytt nummer :( Var faktiskt inte så sugen på det om jag ska vara helt ärlig :(

Min älskade sambo är och jobbar som vanligt :( Blir väl till att åka traktor med honom idag då :( Inge taggad på det alls...... VIll ha honom hemma i sängen med mig ju :(

Aja, måste som sagt rusa till statoil nu :( Hare så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring mig sen när du ha tid

ska inte till stan imorgon !

Puss <3

2010-01-01 @ 15:21:51
URL: http://jennzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0