Hema igen :)

Hur måpnga är sugna på att se bilder från utlandet :P
Många har skrikit i mitt öra (CAMILLA!) och många har tjatat :P
Ska jag vara dryg och vänta lite längre :P




Nee, jag tror inte det :P Här kommer lite smakprover ;)






Man skulle kunna säga att det var en helt underbar semester med min älskling.
Det var en upplevelse att se hur dom kör bil (som några galningar) och hur man blir behandlad där.
Väldgt bra förövrigt. Lägger inte upp alla bilder på en gång utan dom kommer
eftersom, det var ju trots allt 300 bilder vi lyckades få ihop ;)
Vi har inte köpt allt för mycket, lite små tjaffs, 2 skärp lite halsband och nå prydnader.
Sprit (såklart ;D) och cigg.
For och såg delfin show på fredagen som även var våran sista dag.
Det var på Palmitos park, typ som en djur park med mycket olika djur :D

Berättar mer sen ;)
Haaaane!!! :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Gaaahh, vill oxå -.-.

Ni såg ut att ha det jätte mysigt ^^

2010-02-25 @ 16:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0